.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سياست رضايي بر مبناي عزت مردم و استقلال كشور است

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: سياست خارجي رضايي بر مبناي عزت مردم و استقلال كشور است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حسن بيادي در ستاد محسن رضايي در جمع طرفداران وي افزود: با توجه به انتخابات گذشته و دولت‌هايي كه سر كار آمدند و با مسائلي كه امروز با آن مواجه هستيم، بايد به سمتي برويم كه كشور را از دو معضل قانون‌گريزي و ساختارشكني دور كنيم.
وي اضافه كرد: بعد از جنگ هر كس سركار آمد، خواست يك تئوري ارائه دهد و ساختاري براي خود ايجاد كند و سازماني را براي خود بنويسد و اهدافي نيز تعيين كند، در حالي كه نظام ما داراي برنامه و ساختار است و نيازي نيست هر كس سر كار مي‌آيد، ساختار و ايدئولوژي جديد ارائه كند.
عضو ستاد رضايي تصريح كرد: در نظام جمهوري اسلامي ايران هر كس مسئوليت انجام كار خود را در قوه قضاييه و مجريه دارد.
وي قوه مجريه را عظيم‌ترين قشر دانست و اضافه كرد: تمام كساني كه در قوه مجريه از رأس تا ضلع قرار دارند، مجري هستند، تئورسين نيستند و ملزم به اجراي قانون بوده و براساس آن بايد كار اجرايي خود را انجام دهند و روي مصوبات مجلس كار كنند.
عضو ستاد انتخاباتي رضايي اظهار داشت: يكي از حلقه‌هاي مفقوده، عنايت ويژه به سند چشم انداز 20 ساله يعني افق 1404 است كه متاسفانه نه به آن توجه هست و نه مقياس در آن وجود دارد.
بيادي گفت: اگر حركت‌ها، مصوبات و كاركردهاي دولت و قواي آن را با شاخص‌ها مقايسه كنيم نظير شاخص‌هاي نفت، آن چيزي كه وجود دارد، خلاف آن را بيان مي‌كند.
نايب رئيس شوراي شهر تهران تاكيد كرد: بايد دست به دست هم بدهيم تا پيشرفت، تلاش و توسعه با عدالت داشته باشيم و براي تحقق آن با هم فكر و عمل كنيم.
وي با بيان اينكه دولت‌هايي كه مي‌آيند با يك فرقه از جامعه جدا مي‌شوند، تصريح كرد: اين فرقه‌ها تحت نام‌هاي مختلف دو و سه خرداد خطرناك است و اين دولت هم براي خودش به فرقه‌اي دست مي‌يابد.
بيادي افزود: كشور يك رهبر و قطب دارد و قرار نيست هر كس سر كار آمد قطب درست كند، بلكه بايد خرد جمعي كشور را درست كنيم.
وي در مورد سخنان رضايي مبني بر تشكيل دولت ائتلافي اظهار داشت: ايشان مي‌خواهند دولت ائتلافي تشكيل دهند و در كنار دولت خود با كنترل و نظارت بيشتري برنامه‌ها را اجرا كرده و از نخبگان نيز در آن استفاده مي‌كند.
بيادي بزرگ‌ترين دغدغه رضايي و هدفش را كه موجب شد وي وارد صحنه انتخابات شود را توجه ويژه به توليدات داخلي عنوان و اضافه كرد: بيكاري، گراني و تورم در جامعه وجود دارد، بنابراين اگر ما توجه ويژه‌اي به توليد خود داشته باشيم با فقر، بيكاري، گراني و تورم مبارزه مي‌كنيم.
بيادي گفت: تمام مطالب براي اداره كشور وجود دارد و نيازي به دادن برنامه نيست، برنامه اول، دوم و سوم توسعه را مدون كرديم و متاسفانه هر دولت به برنامه‌هاي مجلس بي توجهي كرد.
نايب رئيس شوراي شهر تهران اين بي توجهي را به نمايندگان مجلس ارتباط داد و خاطرنشان كرد: نمايندگان مجلس به جاي وكيل‌الرعايا بودن، وكيل دولت شدند و به جاي اينكه از طرف مردم بر دولت نظارت كنند، نماينده دولت شدند و بر مجلس نظارت كردند و بر ضد خود شدند، ما به دنبال تقويت مجلس و حول محور ولايت هستيم تا با همكاري مجلس، دولت خود را اداره كنيم.
بيادي با اشاره به برنامه‌هاي سياست خارجي رضايي گفت: هر دولتي به ويژه دولت فعلي سياست جديدي را ارائه كرد، اما سياست رضايي سياست مجلس و سياست خارجي بر مبناي عزت مردم و استقلال كشور خواهد بود.
وي افزود: رياست جمهوري مجري است نه تدوينگر، و در دولت فعلي نتوانستند روش‌هايي را اداره كنند كه البته بعضي در چارچوب و در برخي جاها نيز آسيب‌هايي را ديديم اما رضايي قصد دارد سياست‌هايي كه از مسير خارج شده را به مسير اصلي بازگرداند.
نايب رئيس شوراي شهر تهران وضعيت توليد در كشور را دچار آسيب ديدگي جدي خواند و تصريح كرد: يكي از پايه‌هاي توليد سرمايه‌گذاري است و يكي از پايه‌هاي سرمايه‌گذاري نيز امنيت آن است كه باعث شد توليد كاهش يابد و در ادامه آن بيكاري، فقر و تورم افزايش پيدا كند.
بيادي احساس فقر را از خود فقر خطرناك‌تر ذكر كرد و ادامه داد: بسياري از منابع كشور نظير پول، زمين خوب، علم، استاد، متخصص و بهترين تجهيزات را دارا هستيم، ولي فقر نيز در كشور داريم كه اين خطرناك‌تر از كسي است كه منابع را در اختيار ندارد و فقير است.
وي افزود: احساس فقر در جامعه وجود دارد كه يكي از ريشه‌هاي آن عدم مديريت صحيح و نابسامان شدن وضعيت كشاورزي است.
بيادي اضافه كرد: بي توجهي به دامداران، كشاورزان، صنعت، صنايع تبديلي، تجارت و نخ تسبيح بين نابساماني آنها مديريت است و ما تبديل به مديريت فرقه‌اي داريم.
وي با اشاره به مصرف چاي داخلي تصريح كرد: اگرچه رئيس جمهور در نامه‌اي دستور استفاده از چاي خارجي را در اداره‌ها منع كرد، اما شاهد بوديم كه چاي خارجي مي‌خرند و لفظ ايراني مي‌زنند كه همين 30 هزار تن چاي مي‌تواند اداره‌ها را تامين كند و در زمينه برنج ، صنعت و ... نيز به همين صورت است.
وي ادامه داد: چرا در تهران از 100 كيلومتري كه سيب وارد مي‌شود، 1500 تومان و در 10 هزار كيلومتر موز كيلويي 800 تومان است و يكي از پارمترهاي مهم گراني، حمل و نقل است كه اگر به كيلو حساب مي‌كنيم نشان از دست‌ها و رانت‌هاي دولت دارد كه با توليد داخلي مخالف است.
بيادي اظهار داشت: دولت به جاي اينكه مادر باشد، براي صنايع نامادر است و درست كردن اين كارها خود يك نوع انقلاب است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.